Start-up Café: Albrecht en Partners

Interveste beheert door heel Nederland naast woonruimtes winkel- en werkruimtes. De tijdelijke ondernemers die gebruik maken van deze ruimtes geven we graag een extra platform om hun werkzaamheden onder de aandacht te brengen. Lees hier het verhaal van:

Albrecht en Partners

Financieel Management & Bedrijfsadvisering

 

Werken met plezier

Ruud, schrijf eens een stukje over je nieuwe kantoorruimte. Je weet wel, in dat antikraakpand waar je nu zit. Dat was zo’n beetje de vraag die door beheerder Interveste aan mij gesteld werd. Oké, dat wil ik best doen. Maar wat moet ik dan op kalken ? Nou gewoon, wat je ervaring is.

Het eerste wat mij te binnen schiet dat ik me ongelooflijk prettig voel in deze ruimte. Ik voel de inspiratie.

Ik voel de inspiratie

Elke ochtend denk ik, wat fijn om weer naar mijn kantoor te gaan. Met plezier werken is een gift. Komt dat door de lage prijs of door de zeer ruime kamer van 100 m2 ? Of doordat de kamer met al dat glas dat zoveel licht heeft. Of door het mooie uitzicht op al dat groen in de omgeving ?

Interveste is een bedrijf waar de service hoog in het vaandel staat

Het zal een combinatie van dit alles zijn. Daar komt nog bij dat Interveste een bedrijf is waar de service hoog in het vaandel staat. En dan gaat het niet alleen om de overzichtelijke informatie op hun website, maar om de de praktijk. Flexibel zijn, vriendelijk en bereikbaar zijn. En snel handelen wanneer de situatie daarom vraagt.

Alles past er makkelijk in

Heb ik als eenpitter echt zoveel ruimte nodig ? Nee, natuurlijk niet. Ik kan ook thuis werken. Alle faciliteiten zijn daar aanwezig. Maar daar gaat het niet om. Ook al werk ik niet full-time.
Een bureau, dressoir, zitje, vitrine en een spreektafel. Alles past er makkelijk in.
Voor mij is belangrijk dat ik de ruimte heb. En dat heb ik nu. Er is, naast mijn bureau en dressoir, plaats voor een zitje om te relaxen of voor een informeel gesprekje met bezoekers.

Mijn vitrine kan ik er ook in kwijt.

En een grote spreektafel met 6 stoelen met genoeg ruimte om er om heen te lopen. Fijn dat niet alles gepropt hoeft te worden. Kortom, ik ben happy met deze kantoorruimte. En ik hoop er nog lang in te kunnen zitten.

Nog even alle voordelen op een rij:

  • vier weken opzegtermijn, flexibiliteit is troef
  • de ruimte is snel beschikbaar
  • 24/7 beveiliging
  • goed bereikbaar
  • prettige locatie
  • mooie en ruime bedrijfsruimten
  • goeie buren
  • uitstekend beheer
  • het kost bijna gratis
start-up cafe: veel ruimte in Zoetermeer

Veel ruimte in Zoetermeer

Tijdelijke werkruimte start-up cafe ruud albrecht

Albrecht en Partners

Ruud Albrecht
Financieel Management & Bedrijfsadvisering
Storkstraat 6, Zoetermeer

Facebook antwoorden