Interveste krijgt 8 van bewoners

Jaarlijks houdt Interveste een enquête onder haar bewoners om te bekijken wat men vindt van hun woonruimte, de regiobeheerders en de medewerkers in het algemeen. We zijn er trots op om te melden dat Interveste werd gewaardeerd met een 8 voor zowel de woonruimtes als klantvriendelijkheid!

Klantvriendelijkheid-Interveste---BewonersenqueteDat zijn prachtige resultaten en daar zijn we ook erg blij mee. Er waren ruim 400 inzendingen en daarvan gaf bijna 90% aan dat ze Interveste zouden aanraden bij anderen. Uiteraard zijn er punten die nog voor verbetering vatbaar zijn. Voor ons een motivatie om de volgende keer ook op die onderdelen een 8 (of hoger) te scoren.

De bewoners kregen tevens de mogelijkheid om vrij commentaar te geven. We sommen een paar van deze commentaren op:

  • Ik huur nu reeds anderhalf jaar via Interveste en ben gewoon over alles eigenlijk wel tevreden. Ik ben blij met mijn woonruimte en zit er goed. Bij eventuele problemen is er altijd wel een oplossing te vinden. Ik word gewoon als mens behandeld.
  • Zaken zijn helder en goed geregeld. Klachten worden direct aangepakt.
  • Interveste is professioneel en betrokken bij zijn bewoners. De medewerkers doen hun uiterste best om woonruimte te vinden.
  • Je bent tenminste geen nummer maar een mens. Dit is een goede benadering van Interveste!
  • De medewerkers van Interveste die ik tot nu toe heb gesproken zijn behulpzaam en denken met je mee. In mijn geval hebben ze ook daadwerkelijk een oplossing gevonden. Ben er blij mee.
  • De prijzen van de woningen zijn scherp en al het papierwerk is snel rond dus als je op korte termijn een woning zoekt, is het ideaal!
  • Jullie zijn vriendelijk, behulpzaam en relatief goedkoop. Naast deze punten gaan jullie snel te werk. Ik had bijvoorbeeld binnen 2 weken woonruimte.
  • Vriendelijkheid dient de mens en dat zijn jullie: gewoon vriendelijk!
  • Duidelijke taal, vriendelijk personeel, goede woonruimtes en natuurlijk lekker betaalbaar!

En zo kunnen we nog wel even doorgaan. De puntjes van kritiek nemen we uiteraard serieus op. We zullen er aan werken om ook die te verbeteren.

Als dank voor de medewerking verloten we deze week onder de bewoners die hun contactgegevens hebben ingevuld een VVV-cadeaubon van 50 euro.