Leegstandbeheer in voormalig kantoor De Goede Woning

Let op: Interveste is overgenomen door Gapph. Verwijzingen naar diensten en activiteiten van Interveste kunnen inmiddels zijn vervallen.

Al jaren verhuurt en beheert Interveste honderden sloopwoningen voor De Goede Woning in Zoetermeer. Toen zij begin 2018 gingen verhuizen naar een splinternieuw kantoor, was de link naar een nieuwe samenwerking snel gelegd. Sinds maart 2018 beheren wij het voormalige kantoorpand aan de Storkstraat 6 te Zoetermeer. Tijdens het beheer gaat De Goede Woning op zoek naar een nieuw koper voor het kantoorpand.

Storkstraat---De-Goede-Woning---Interveste

Woon- en werkruimte in kantoorpand

Het nette kantoorpand dateert uit 1975 en biedt momenteel ruimte aan 12 tijdelijke bewoners en 2 startende ondernemers. Deze constructie zorgt voor 24- uursbescherming van het kantoor en is een goedkope tijdelijke oplossing voor woningzoekenden en startups. Binnen een mum van tijd waren alle antikraak kamers en werkruimten ingevuld.

Prachtige indeling in het voormalige kantoorpand van De Goede Woning
Foto: Ron Jenner – Prachtige indeling in het voormalige kantoorpand van De Goede Woning

Volledig ontzorgen

Voor vrijwel iedere vastgoedeigenaar geldt dat leegstandbeheer alleen aantrekkelijk is wanneer de beheerder volledig kan ontzorgen. Uiteraard doen wij dit graag voor De Goede Woning. Onze hoofdbewoner spoelt wekelijks de ongebruikte tappunten ter bestrijding van legionella.
Ook is hij verantwoordelijk voor toegangsbeheer en zorgt ervoor dat de makelaar alle ruimten kan bezichtigen met een potentiële koper.

Een prima ruimte om te werken én te wonen
Foto: Ron Jenner – Een prima ruimte om te werken én te wonen

Te koop

Voor de huidige bewoners/ondernemers hopen we dat ze er nog even kunnen blijven zitten. Toch willen we onze opdrachtgever uiteraard helpen waar mogelijk. Dus, mogelijk lees je dit artikel en heb je interesse gekregen om dit kantoorpand te kopen. Neem dan voor meer  informatie een kijkje op Funda en plan vrijblijvend een bezichtiging in.