Groot, betaalbaar, veel lichtinval, instapklaar en een toplocatie met eigen parkeergelegenheid. Dit is dé werkplek die je zoekt! Interveste heeft…
Meer informatie ↓
Om veilig en verantwoord gebruik te maken van een leegstaande ruimte, kies je een beheerder met KLB-keurmerk.
Het doel van het Keurmerk Leegstandbeheer is om de kwaliteit van leegstandbeheer in Nederland te verbeteren. Dit is hard nodig om huurders én verhuurders te beschermen. Leegstandbeheerders die betrouwbaar, transparant en veilig te werk gaan komen in aanmerking voor het Keurmerk Leegstandbeheer (KLB). Zo weten de eigenaren én gebruikers van leegstaande panden dat ze met een betrouwbare partij te maken hebben, die zich houdt aan de rechten en plichten die bij goed leegstandbeheer horen.
Huisdieren mogelijk toegestaan
In deze woning zijn kleine huisdieren toegestaan als hier goedkeuring voor is gegeven door Interveste.
Wil je hier van te voren meer zekerheid over hebben? Neem dan contact op met Interveste, bijvoorbeeld via Messenger.
Roomies
Deze tekst komt uit de opsom_view en zal daar dan ook moeten worden aangepast.
Boatswain marooned nipperkin scourge of the seven seas lateen sail holystone Shiver me timbers port Sail ho fire ship. Hornswaggle coffer hands nipper lugger topgallant interloper pinnace me boom. Bilged on her anchor.
Innovatie, kwaliteit en maatwerk in tijdelijke bedrijfsruimte
Interveste, partner van tal van vastgoedeigenaren en beheerders, is specialist in beheer en bescherming van bedrijfsruimte die tijdelijk leegstaat. Interveste biedt de mogelijkheid om leegstaand vastgoed tijdelijk een bedrijfsmatige bestemming te geven. Het alternatief voor antikraak bewoning bij leegstand.
Tijdelijke bedrijfshuisvesting is zowel voor startende als voor gevestigde ondernemers bedoeld. Deze hebben dankzij tijdelijke werkruimte of tijdelijke kantoorruimte de mogelijkheid om zonder hoge aanloopkosten en langlopende verplichtingen hun activiteiten te gaan uitoefenen. Ook met tijdelijke bedrijfsruimte biedt Interveste een voordelige en flexibele oplossing wat vooral voor kunstenaars die op zoek zijn naar tijdelijke atelier of expositieruimte een ideale oplossing is.
Voorwaarden tijdelijke werkruimte:
U omschrijft duidelijk welke zakelijke of beroepsactiviteiten u verricht
U geeft aan voor welke periode u tijdelijke werkruimte zoekt.
Tijdens de intake wordt een plan opgesteld voor plaatsing en het bedrijfsobject.
Om geplaatst te kunnen worden, hebben wij de volgende documenten van u nodig:
Korte omschrijving van uw bedrijf en kopie uittreksel Kamer van Koophandel, indien van toepassing (niet ouder dan zes maanden).
Kopie geldig legitimatiebewijs (geen rijbewijs).
Kopie van uw meest recente loonstrook, specificatie van uitkering of drie recente facturen. Voorwaarde voor de tijdelijke werkruimte is dat u minimaal €500,- netto per maand verdient.
Kopie recent bankafschrift of print-screen vanuit Internetbankieren met uw naam en rekeningnummer. Tevens dient hieruit storting van uw inkomen te blijken.
Indien u na inschrijving wilt reageren op een aanbieding van bedrijfsruimte, zorg dan dat bovengenoemde documenten zo spoedig mogelijk in het bezit komen van Interveste.
Vermeld duidelijk uw telefoonnummer, e-mailadres en de plaats waar u bedrijfsruimte zoekt. Na ontvangst en beoordeling van de gegevens nemen wij contact met u op.
Onze werkwijze
Stap 1: Inschrijven bij Interveste voor antikraak of tijdelijke huur
Voordat je op een bepaalde woon- of werkruimte kunt reageren, dien je eerst een Mijn Interveste account te hebben. Met dit account kun je e-mail alerts instellen, documenten uploaden en direct reageren op alle ruimtes die beschikbaar zijn.
Het aanmaken van een Mijn Interveste account kost 20 euro.
Als je bent ingelogd is het handig eerst de ontbrekende persoonsgegevens in te vullen. Tevens kun je alvast documenten aanleveren. Des te completer je dossier, des te meer kans je hebt op een woning.
De inschrijving geldt voor een jaar en eindigt automatisch. We maken dus geen gebruik van stilzwijgende verlengingen! Het account kun je zelf verwijderen als je ingelogd bent, mocht je geen behoefte meer hebben aan een woning en eventuele mailingen. Let op: het account is persoonlijk en je kunt deze dus ook niet aanmaken of gebruiken voor iemand anders.
Stap 2: Reageren op een beschikbare ruimte
Nadat de inschrijving is voltooid, kun je met je zelf gekozen wachtwoord inloggen direct reageren op de ruimtes die op onze website staan. Je kunt niet reageren op de ruimtes die 'momenteel niet beschikbaar' zijn: die ruimtes zijn al bezet. Nadat je reageert op de woningen ontvang je een e-mail met daarin een link naar Mijn Interveste waar je de benodigde documenten direct kunt uploaden. Zonder de juiste (door ons goedgekeurde) documenten zullen we geen contact met je opnemen. Je kunt dan ook niet worden uitgenodigd voor een bezichtiging.
Stap 3: Selectie
Wanneer er een geschikte ruimte vrij is, volgt een selectieprocedure. We maken geen gebruik van wachtlijsten. De eerste personen die ingeschreven staan en een goedgekeurd dossier hebben zullen worden uitgenodigd. We kunnen nooit een uitnodiging garanderen! Aan de hand van die selectieprocedure, die onder meer een intakegesprek en een creditcheck omvat, wordt bepaald of een persoon voor een kamer in aanmerking komt.
Stap 4: Toewijzing / Afwijzing
Nadat de selectieprocedure met succes is afgesloten, kun je een uitnodiging krijgen voor een bezichtiging. Na die bezichtiging wordt besloten of je de woon- of werkruimte al dan niet krijgt toegewezen.
Stap 5: Bewoning
Als je eenmaal een ruimte toegewezen hebt gekregen, is het van belang om deze ook zo snel mogelijk te betrekken. Huiswachten worden immers ingezet ter bescherming van het object of woonruimte. Een zichtbare bewoning of actieve werkomgeving is een veilige omgeving.
Stap 6: Opzegging
De duur van de bewoning of huur staat van tevoren niet vast en kan variëren van een maand tot enkele jaren. Wanneer de ruimte weer aan de eigenaar wordt opgeleverd, moet je deze na de opzegging leeg, bezemschoon en geheel ontruimd opleveren. Bij een goede samenwerking met Interveste kan nieuwe woonruimte aangeboden worden. Garanties hiervoor kunnen we echter niet geven.
Groot, betaalbaar, veel lichtinval, instapklaar en een toplocatie met eigen parkeergelegenheid. Dit is dé werkplek die je zoekt!
Interveste heeft meerdere werkruimten beschikbaar in een voormalige basisschool naast winkellocatie Moleneindplein in Vught. Je krijgt de beschikking over een ruim lokaal mét eigen parkeergelegenheid. Elke ruimte is voorzien van stoffering en dus instapklaar. Alle ruimtes liggen op de eerste verdieping.
BEREIKBAARHEID Vught is via de A2 en A65/N65 uitstekend bereikbaar. Grote steden als Eindhoven en Tilburg zijn binnen maximaal 30 minuten bereikbaar. Nabij het pand bevinden zich diverse bushaltes met directe verbinding naar het station.
KOSTEN De maandelijkse kosten bedragen € 270,- inclusief gas, water en elektra.