Zoek in onze veelgestelde vragen

Zoekresultaten

Kan ik me inschrijven op het adres waar ik ga wonen?

Als je antikraak gaat wonen of je gaat tijdelijk huren via Interveste dan dien je jezelf altijd op dat adres ook aan te melden bij de gemeente. De gemeente past je adres daarna aan in de Basisregistratie Personen (BRP). Een verhuizing kun je soms ook digitaal doorgeven, je hebt hiervoor je DigiD nodig.

Je moet de verhuizing doorgeven binnen vier weken vóór of uiterlijk vijf dagen nadat je adres verandert. De datum die je op de aangifte als verhuisdatum vermeldt, geldt als de datum van verhuizing.

Geef je de verhuizing pas ná vijf dagen door? Dan wordt de aangiftedatum als verhuisdatum vastgelegd. Gemeenten mogen een boete geven van maximaal € 325,- als je belangrijke wijzigingen niet op tijd doorgeeft.

Ofwel: altijd direct aanmelden bij de gemeente!

Waar kan ik mijn documenten naar toe sturen?
Met een Mijn Interveste account kun je inloggen met de gegevens die je van ons hebt ontvangen. Als je gereageerd hebt op een woning of werkruimte dan verschijnt deze in je overzicht bij Mijn Documenten. Je ziet dan tevens hoeveel procent van de benodigde documenten er al is geüpload.
Wat is Mijn Interveste?

Mijn Interveste is je eigen account bij Interveste. Via Mijn Interveste versturen we je e-mail alerts voor ruimtes die beschikbaar komen in de door jou aangegeven regio(s). Je kunt net zoveel regio's invullen als je zelf wilt.

Met je account kun je ook direct op elke woonruimte reageren. De benodigde documenten kun je in je eigen omgeving uploaden. Je ziet dan ook direct welk bestand wij nog missen. Alleen complete en goedgekeurde dossiers worden meegenomen bij onze selectie procedure.

Je betaalt voor een account 25 euro. Deze betaling is geldig voor een jaar. Na een jaar mag je verlengen. Als je dit niet wilt, wordt je account automatisch verwijderd. Je hoeft dan dus ook niet meer te betalen.

Je kunt op onze inschrijfpagina een Mijn Interveste account aanmaken.

Veelgestelde vragen