Interveste RaamPlan nu ook voor het goede doel

Let op: Interveste is overgenomen door Gapph. Verwijzingen naar diensten en activiteiten van Interveste kunnen inmiddels zijn vervallen.

Interveste heeft een variant toegevoegd aan haar RaamPlan dienstverlening. Naast de bestaande mogelijkheden van shopvertising – raamreclame – en windowdressing – raambedekking – biedt Interveste de winkeleigenaar met leegstand nu ook de mogelijkheid de winkel ter beschikking te stellen aan een goed doel (naar keuze).

Met een minimum aan kosten wordt zodoende een absolute win-win situatie gecreëerd. De eigenaar van een leegstaande winkelruimte kan de representativiteit van zijn winkelpand in één klap verbeteren. Door de folie op de winkelramen kan de winkelruimte ook nog eens een keer als opslagruimte in gebruik worden genomen.

Voor de betreffende liefdadigheidsinstelling ontstaat een mogelijkheid om aan extra naamsbekendheid te werken, met een gironummer te adverteren of een actie of collecte aan te kondigen.

Interveste investeert mee, zodat het in principe kosteloos is voor het goede doel.